Archiwum sierpień 2016


sie 10 2016 Słuchaj swoich klientów i bierz pod uwagę...
Komentarze: 0
Klienci chcą być wysłuchani, a oni oczekują firmy słuchać. Jeśli nie są aktywnie domagając i słuchanie opinii kto dzwonił plus klientów, nie jesteś spełnienia oczekiwań.
Dodatkowo, robiąc krok poza kredytowania ucho może zdobyć Poważnie punktów z klientami. Gdyby ludzie wiedzieli, że ich opinia została wdrożona, zdecydowana większość z nich jest przynajmniej w pewnym stopniu mogą stać się lojalnymi patronów dla firmy. Respondenci powiedziano nam, co zajęłoby dla firm pozwoli im poczuć ich opinie nie były cenione. 
 
Opinia klientów jest dziś bardziej dostępna niż kiedykolwiek, dzięki komórkowego. Z szybko powtarzanie nowych funkcji, w celu zaradzenia sytuacji kwaśny z klientem, który miał negatywne doświadczenia, mobilne opinie kto dzwonił play klientów może mieć natychmiastowy i długotrwały wpływ na wielu obszarach działalności.
 
Jednak sens zwrotnych klienta i priorytetów kolejnych kroków może być trudne .
Aby rozpocząć, należy spojrzeć na aktualnej mapy drogowej produktów. Zważyć poziom priorytetu projektów pochodzących ze sprzężeniem zwrotnym swoich klientów. Wiele razy, klient zgłosi błąd, który może mieć wpływ na dużą grupę klientów, więc należy zachować te czynniki pod uwagę podczas przydzielania książka telefoniczna osób prywatnych priorytet.
xxdammienxx : :